mä sain tänään
9525613208.jpg

se on siis synttärilahja tolta ukkelilta, (tosin itse hain hyllystä, ihan varuiks :)) tosin ne ei ole ihan vielä.
hiukan kyllä kerkesin selailla sitä, ja mukavan näköisiä vermeitä, sekä selkeästi kiljoona sivua asiaa siitä, miten kaikki tapahtuu :) eli jos semmosia muitakin kun koojiiässiä ja kooässiä oppis tekemään, siis sen peepeen lisäks minkä muisteekseni osaan :) myös peeässää oon käyttänyt...

ja suuren käsityölehden lukijatarjouskin tuli tilattua, eli
951032289X.jpg
pakkohan tuokin oli hankkia, koska
a)halvalla sai
b)jos nuo poijjaat joku päivä vaikka äiteen lankakorille löytäs...

nyt vaan pohdin tuota stolleria, että paketoidaanko vaiko eikö... ku ei vies ois syntsät, mut toisaalta mä oon jo aikuinen... (eli mun pitäis osata odottaa)
ei tää oo kyl yhtään helppoa.
ja kun tuon yhden neuleen (5cm jäljellä + yhteyttäminen) saan tekastua, niin ei oikeastaan ois mitään työn alla...
ei hitto.
kai mä sittenkin pyydän sen nimpparilahjaks :) nimpparit kun on jo 5 päivän kuluttua...