Meinas elämä katketa.
Maanantaina ukko soitti ja sanoi, että netti ei toimi.
No ai jaa. Sit se ei kai toimi.

Yhteys Saunikselle paljasti, että linjassa ei ole vikaa.
Sauli ja Paulikin kävi talojakamossa surffailemassa meidän piikkiin, eli vika luultavimmin omassa koneessa.
Ehkäpä piilotettu verkkokortti oli sanonut kaput.
Ei kun kaupoille shoppailemaan uutta verkkokorttia ja ulkoista modeemia. Pakko myöntää, mutta olen kyllä paljon etevämpi shoppailemaan ihan muita juttuja.

"laitat tän kiinni ohjeen mukaan ja ajat tän CD:n, kone hoitaa loput ja sitten pääsetkin jo surffaamaan"
Ei, näin se ei mennyt. Ei lähellekkään.
Tänään viimein naapurin ihana perhe tuli kylään ja pelasti tilanteen.
(tosin olen prosessin myötä saanut uusia tuttavia kuten komentorivi, ipconfig ym.)

Minä, joka olen aina ihmetellyt nettiriippuvasia ihmisiä melkein jo tärisin tuossa viikolla.
Ei mitään hajua paljonko tilillä on rahaa!
Onko kaikki ihanat ihmiset lähettäneet minulle sähköpostia?
ja eilisilta, telkusta ei tullut mitään, himo punaviiniin kasvavaa, ukko varpajaisissa.
Haaveilin viinistä ja mese-rupattelusta, mutta ei.
Mitä tästäkin tulee, kun ei ilman nettiä viiniäkään voi juoda?
Voe elämä...

Ja tämmöisen paidan bongasin, en raatsinut ostaa
593746.jpg
sopisi kuin nyrkki silmään ja porkkana otsaan :)