Annukka otti ja haastoi minutkin paljastamaan jonkun nolon tilanteen elämästä.
Toisaalta voisi jopa epäillä (eikä pelkästään ulkonäöstä) että Mr.Bean on jotenkin läheistä sukua. Tosin kaikkia noloja tilanteita en kaiketi edes huomaa, tai tajua niitä noloiksi.

Tosin heti tuli mieleen semmoinen leppoinen nolojen tilanteiden sarjatulitus.

Kun siis tapasin tuon ukkelin, olimme jo pari viikkoa tunteneet töistä.
Siinä sitten lähdettiin työkavereiden kanssa radalle, ja tuo ukkeli jo soittelikin kaikki läpi, että joko olette tulossa. Noh, baariin lomps.
Riensinkin keskustan baariin sillä oletuksella, että kaikki ovat tiiviisti kintereillä, menin raamit kaulassa ovetsa sisään, ja vallan kovaan ääneen ilmoitin, että "Tässä me nyt ollaan". Niin, tai olinhan minä. Muut porukasta olivat jääneet sivistyneesti eri porttikongeihin pissimään ja muutenkin sotkemaan kaupunkikuvaa.
Tämän huomattuani sitten tietenkin hiukka korjailin lausetta, "niin, siis minä ja mun ihana perse." (super noloo)

Seuraavana iltana jolloin olin jo tituleerattu tyttöystäväksi pääsin tapaamaan ukon kavereita.
Ihan paniikissa moisesta tapaamisesta otin kaverini kanssa pari neuvoa antavaa.
Menimme taas baariin missä ukko ja pojat jo istuivat.
Eikun kättä ojoon ja kättelemään "Hei, mä oon Anna" ja samalla kädenojennuksella täysi tuoppi kaatui pöydältä ukon toisen kaverin syliin.
Samana iltana kun matka oli jatkunut tanssiravintolaan, istuin ukon sylissä ja silleen pusuteltiin, kun kuului kaunismuotoinen SKRITS ja tajusin, että hienot tekonahkahousuni olivat juuri sillä samalla hetkellä revenneet koko perssauman mitalta. (kiitos jumalille alushousuista)

Oisko tässä tarpeeks. itteäni ainaski hävettää vieläkin.

Mutta ei jotain rumaa ilman kaunista.
Meillä on koulussa koristemaalauskurssi.
Kukkamaalari? Minäkö? IKINÄ!
514913.jpg
jotain uupuu... hiukka lisää väriä ja...
514912.jpg
ette usko mikä olo mulla oli ton jälkeen...
koko maalaamisen ajan semmonen käsittämätön into ja samalla rauha!
oliko kyseessä sittenkinjoku kukkaterapia? mene ja tiedä.
onneksi tänään kuitenkin pääsin vielä pilaamaan tuon teoksen, eli telalla yli vaan kunhan kouluun taas kerkeää :)